vineri, 11 martie 2011

Un vis violet...

Un cer violet sublim…Noaptea se lasă cu un parfum de visare…În visul meu port  rochia nopţii şi fără muzică eu dansez….Un dans de balerină pe acorduri de voci,dezlănţuite de umbrele ce stau zidite în tăcere….Cerul uşor se destramă în curcubee violete.Despic umbrele nopţii violete alergând cu fluturii într-un extaz de prelungire a viselor într-o descompunere lentă a frumuseţii….
Într-o lume a viselor  strâng chihlimbarele cerului care devine orb,şi rătăcesc în labirintul mov al nopţii. În visele de sticlă siluetele transparente se sparg de luna care încet capătă forma rece a singurătăţii….Mă învelesc cu marginea cerului şi călătoresc tulburată într-o pasiune blândă ce mă aruncă în iluzii scufundate de cerneală violet….În liniştea nopţii ascult chitarele ce se sting uşor ca un ecou,topindu-se de stele,iar eu în mijlocul tabloului nopţii pictez îngeri violeţi.Cochetez în mijlocul nebuniei în cele mai tari esenţe de violet…În noaptea asta respir violet şi o noapte îmi este de ajuns….Un vis violet ce încet se destramă şi va urma un cer senin…..

2 comentarii:

  1. este minunat sa visezi violet si mai ales sa fii iubit violet...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc frumos pentru comentariu...aşa este e frumos să visezi şi să fii iubit violet.

    RăspundețiȘtergere