Cu miros de trandafiri şi fluturi la orizont…
Mă pierd într-o noapte senină,cu vise de înger
Ce stau pradă în interiorul meu de caşmir.
Frumuseţe de flori colorate pe marginile  sufletului…
Luna să nu fie cu umbre de suspine,
Şi eu mă plimb prin tine ca într-un carusel.
Pe acorduri de vioară,mă ascund în timpul tău…
Mirosul florilor îmi alintă ochii,de un martie fără somn
Cerul vorbeşte atât de colorat în simplitatea nopţii.
Un vis frumos,colorează şi lipsa de culori
A dorului ecou ce privesc lung în ploaia de fluturi,
Ce din pianul inimii,răsună balade şi fluturii danseaza în noapte
Fericirea o ţin strâns la pieptul meu şi cobor luna.
Dau frâu zâmbetelor să alerge unde răsăriturile apar
Cum florile prind viaţă recitesc în tine emoţiile,
Mă las topită de frumuseţea timpului mângâind natura.
Nebunia visurilor mele zdruncină cerul
Ploile cântă de dorul tău,cât de sublim stau în palmele lui Martie….