vineri, 11 martie 2011

Suflet aripi de primăvară...

Din primăvara mea să pot fura
Firimituri de vise din timpul tau…
Clipe din timpul meu…
Fereastra sufletului unde visele se împletesc în gânduri,
Inima îmi zboară pe aripi de primăvară cu mult dor.
Primăvara sufletului îmi deschide inima printr-o floare
Frânturi de clipe, lacrimi uscate păşesc în urma paşilor tăi…
Petice de amintiri…emoţiile cerului îmi ating dorinţe ucise,
Sufletul mi se dezmorţeşte uşor în aripi de primăvară.
Înainte de prima floare născută am zărit primăvara în ochii tăi
Cel mai frumos surâs de primăvară este o simfonie a iubirii…
Natura inimii mele mă îmbracă cu o caldă iubire la viaţă.
Cerul cu un curcubeu e primăvara inimii mele
Dorul mi-l pierd în iluzii prin parfumul florilor…
Sufletul valsează un dans al primăverii,ce la viaţă m-a trezit
Iubesc primăvara prea mult…O primăvară a sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu