vineri, 12 noiembrie 2010

Cerul din ceașca de cafea


Bună dimineața vă urez…Azi am preparat pentru voi o cafea mai specială,am luat un colț de cer l-am amestecat cu nori de puf,chipul să vă însenineze cu un zâmbet senin precum cerul azuriu.Seninătatea cerului să ne acopere de zâmbete…Am luat o gură din ceașca cerului senin cu spumă de puf și are un gust delicios,cu zâmbete,flori și iubire.Cât de minunat este să privești cerul într-o ceașca de cafea,să plutim împreună,cântând magia cerului senin.Am aprins pe cer iubirea mea,în gânduri să plutim și senini să fim….Să amestecăm sufletul cu puține zâmbete și dragoste și lasă să crească în inima ta precum cerul senin din ceașca de cafea.Amestecă ceașca magică și bea o gură din ea,lasă-te dus de val și vezi ce simți…sunt cești cu cer senin pentru toată lumea.Poftă bună vă urez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu