sâmbătă, 10 septembrie 2011

Aripi de iubire....

Să plutim pe valurile dragostei
pierduţi în şoapte şi sentimente
Să-ţi simt sărutul tău peste
genele mele închise de vise.

Să simt vibraţia trupului tău
ce-nfloreşte-n taină,gânduri
de iubire…
şi sentimente dulci ce-nvie
cu o pasiune prin roua de petale.

Să ne-ntindem pe un pat de trandafiri
focul în şemineu să ardă împletit
aripi de iubire tu să-mi dai
din căuşul palmei tale,

Să-mi dai vibraţia în palma mea
şi-n braţe să mă ţii să ne contopim
printre stele şi luna să ne zâmbească
printr-un tremur de gene.

Inima din piept să-mi scot
şi o transform în stropi de lumină
să ne învelim în clipe de fericire
prinşi în vârtejul iubirii până când

vom adormi ţinându-ne de mână
şi flacăra iubirii de-a pururi
să ardă privirile noastre…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu