marți, 1 iunie 2010

albastrul


nu mi se pare ca te vad
sau ca te aud,
si vad cand aud cum frunza zboara,
iar curcubeul se naste seara
ca sa piara dimineata,
si peste albastrul cel alb
se lasa lumina coplesitoare,
iar cand ma trezesc mai vad si cate o floare
si nu imi mai pasa daca stau cu spatele la tine,
albastrul este alb si floarea zace catre mine
peste podoaba casei se naste o artista,
ca sa mai vada din cand in cand cate o floare
azi pasarile ies din cuib si nimeni nu moare.

peste cerul patat cu stele,
eu adapostesc faptele mele
si ma mai trezesc din zi in zi
ca sa vad ca tu nu mai vii
si nu imi mai pasa de ce o sa vad maine
azi lumina ma poarta la tine,
ca sa vad din fiecare imbratisare
o parte ce azi nu mai moare,
ci se cladeste in fiecare zi mereu pe cer
stelele de sus au un reper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu