duminică, 3 aprilie 2011

Gânduri în ploaie...

Mereu mă trezesc cu gândul că în fiecare dimineaţă va fi o zi minunată…Dar îmi rămâne decât să cred ţi să sper ….Afară plouă…Ploaie…ploaia….picăturile de ploaie cad haotic peste tot…În această zi de Duminică..melancolia mă copleşeşte…şi iar mă gândesc la imaginile ce îmi fug prin faţa ochilor…
O singură picătură pe buzele reci,
De imagini de vise, mereu să visezi…
Ploia pe buze lin se prelinge
Şi de tine mi-e dor,te chem,te strig,
Cu ale tale buze să mă săruţi..
Şi gândul meu iar zboară printre aripi de dor…acum în toiul primăverii! Savurez aerul rece de primăvară îmbibată cu mireasma pământului umed. Să ascult cum plouă afară…Am obosit de tot ce mă înconjoară!Iar imaginea ploii îmi apare în faţa ochilor…
O primăvară cu lacrimi de ploaie
Îmi bate la fereastră încet,
Auzi cum plouă?
Ascultă dansul ploii în geam,
Fără un motiv anume
Să rătăcim prin melodia ploii.
Priveşte cum mai plouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu