marți, 12 aprilie 2011

Bună dimineaţa primăvară...

Astăzi a răsărit dintre norii cenuşii soarele…..după atât de multe zile ploioase.Privesc soarele şi îmi zâmbeşte…este zi de primăvară după atât de multe zile ploioase.Razele soarelui îmi atinge chipul.Cerul s-a înseninat şi natura încet s-a trezit la viaţă…Un amestec de culori. Aceste culori o să mă provoace să petrec ziua într-o perspectivă luminoasă, una zâmbitoare una de iubire,una de vis.Dar azi primăvara mi-a oferit zâmbete, iar fiecare zâmbet este oferit printr-o rază de soare ce îmi atinge chipul, şi încerc să prind cât mai multe, pentru zilele ploioase şi înnorate ce au trecut…
Mă ridic,dar privirea rămâne ţintită spre culorile peisajului,privesc într-un colţ al grădinii florile vesele ce strălucesc în lumina soarelui…pare un tablou pictat iar sutele de culori formau un chip ce îmi zâmbea…Un chip care aseară a fost la mine şi am petrecut momente superbe .Din colţul perfect al grădinii, se apropie înspre mine chipul zâmbitor,îmi urează „Buna dimineata” şi îmi oferă cafeaua care o doresc în fiecare dimineaţă cu mirosul tainic de atracţie faţă de ea, faţă de chipul zâmbitor, iar buzele ei se aşează etanş pe ale mele…De acum încep să formez vise,ea este lângă mine,iubirea joacă rolul unei zi de primăvară perfecte, iar eu zâmbesc…iar voi…voi nu mai întrebaţi atât…priviţi grădina florilor,priviţi iubirea,priviţi primăvara.. iar împreună privim mirajul iubirii…privim tot ce este mai frumos,natura veselă ce ne încântă parfumul ei de primăvară…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu