O zi… Mă trezesc cu gândul la tine… Pe un fundal de  sunet a unei melodii de iubire. Privesc în jur florile înfloresc când zâmbesc de fericire. Încerc să nu trezesc gândul,dar îţi trimit sărutul meu care se aşează etanş pe buzele tale dulci iar chipul tău,îmi luminează faţa ce îmi oferă satisfacţia de a zbura , cu tine de mână, de a forma un adevărat sanctuar al iubirii. Vocea ta îmi aruncă cuvinte care îmi fac dimineaţa mai frumoasă….În paşi de dans ne îndreptăm să ieşim spre o lume în care să fim doar noi doi…Olume a noastră…o lume a iubirii magice… Iubirea îşi face efectul în sufletul meu?…
Ce frumoasă e această zi…O zi cu frumuseţea ei… Cu un zâmbet superb pe chipuri, iar mână fină a ta îmi mângâie sufletul.  Mâinile ni se încrucişează în a căuta dragostea şi protecţia…Lumina soarelui ne zâmbeşte,ne mângâie chipurile şi ne încălzeşte trupurile….O zi de iubire!