joi, 28 aprilie 2011

În umbre...

În umbre de nouri pierită
Nu fac de cît să visez,
Aş vrea doar să-ţi fiu iubită
Tu însă mă ofensezi.
Îţi cer doar să-mi fii aproape
Să-mi dărui clipe de vis,
Să mergem prin nouri , departe…
Într-un plăcut paradis.
Îţi cer să mă laşi doar o clipă
Să-ncerc fericit să te fac,
Aş vrea doar să-ţi fiu iubită,
Sau poate nu-ţi sunt pe plac?
Nu poţi să priveşti înainte,
Prin florile dulci a iubirii?
Să laşi totul fără cuvinte,
Încredete-n faima privirii…
N-ai vrea nici măcar pentru-o clipă,
Să vii în lumea mea?
Să-ncerci să mă faci fericită,
Nici chiar asta n- ai vrea?
De ce gîndul tău vrea s-ascundă
Cee ce ochii nu pot?
De ce nu ar vrea să pătrundă
În sentimentul cel port?
De ce încerci să mă convingi
În cee ce tu nu eşti ferm?
De ce acum mă respingi
Oare e rău să sperăm?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu