duminică, 3 aprilie 2011

O cafea cu gust de dimineaţă...

Bună dimineaţa tuturor!E dimineaţă… Afară plouă…totul e învăluit în ceaţă.Zorii îmi mângâie şi îmi sărută genele.Lumina mă îmbrăţişează cu razele de mătase a dimineţii….deschid ochii mari, ca două boabe de rouă şi privesc în jur. Un miros de cafea amăruie cu gust de dimineaţă se împrăştie prin aer îmi gâdilă nările… În mână ţin o ceaşcă cu cafea neagră aburindă,şi tu simţi cum aroma cafelei pluteşte în aer şi te cuprinde din toate părţile.O zi… în care cafeaua are gustul dimineţii…Să privesc când mă trezesc,cum mă priveşti,să mă îmbeţi cu parfumul tău şi împreună să visăm…
Bună dimineaţa! vă urez sufletelor ce viseză…. visele ce ies din aburii cafelei….Oricât de puternici am fi, uneori simţim nevoia de siguranţă şi ocrotire, de cuvinte calde şi gesturi de afecţiune…Nu numai in visare ci şi în realitate….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu