joi, 11 august 2011

Caut muza într-o cafenea…(file din sufletul meu)


Merg la cafeneaua din colţ să beau o cafea…Intru în cafenea unde este plină de nori de fum,mă aşez la o masă fac semn ospătarului să-mi aducă o cafea.În timp ce aştept cafeaua scot fila sufletului o pun pe masă…Cafeaua îmi este servită şi privesc dincolo de aburii cafelei cu o aromă puternică unde fumul se unduieşte uşor într-un ritm suav al muzicii…Încerc să mă pierd în fumul cafenelei din sticla gândurilor mele.Privesc pe masă fila sufletului scot pixul şi încerc să aştern dar deodată gândul meu se topeşte ca fumul de ţigară. Astăzi gândurile mele îmi joacă feste…Literele alunecă lin pe fila sufletului meu…Un amalgam de jocuri de cuvinte îmi ies pe dos.Un gând uşor îmi şopteşte la ureche să las pixul jos şi să privesc pe fereastra inimii mele dincolo de nori şi să ascult pe o aripă de vânt, melodia dragostei ce pluteşte în zarea albastră.Soarele îmi zâmbeşte şi cu o rază îmi atinge părul într-o mângâiere de alint…În ritmul melodiei păsările cântă,cerul vibrează,norii dansează,îngerii chiuie.Este vis sau realitate?Ascultam şi privesc cum totul se învârte în jurul meu.Mai sorb o gură de cafea şi constat că e un vis al realităţii unde dragostea domneşte în aer şi pe pământ în tot ceea ce ne înconjoară.Mii de culori îmi zugrăvesc imaginea în faţa ochilor….
Dragostea-i o floare
ce răsare şi-nfloreşte
sub raze de soare
iubeşte apa,cerul,
natura şi pământul
iubeşte-ţi prietenii
şi duşmanii
dragostea-i frumoasă
nu lăsa să piară.
vă las cu dragoste un zâmbet,să-l duceţi mai departe…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu