miercuri, 8 decembrie 2010

Înger rătăcit


Sunt un înger rătăcit,ce mă pierd în zi și noapte…Aș vrea sa mă pierd în inima ta să te regăsesc.În înger aș vrea ca tu să te transformi și spre cer să zburăm….Plutesc ușor spre tine cu nori de pasiune,cu vise colorate să te regăsesc în noapte….Mă amăgești frumos când spui că mă iubești,dar tu sufletul mi-l părăsești.Te-ai jucat cu vorbe dulci atunci când îmi șopteai la ureche mă alintai…Și mă pierd în labirintul îngerilor rătăciți…Clipele mele se scurg zburând zi și noapte…după ale tale șoapte după gănduri…după visele uitate…Dragostea noastră s-a dus și inima mă doare,vorbe goale,vorbe deșarte tot e trist în jurul meu.Te voi privi din ceruri și te voi veghea…când te-am chemat tu nu ai venit,când mi-a fost dor nu te-am găsit,iar când te visam erai steaua mea….Când stelele strălucesc visez la o iubire ce totul a fost o amăgire…Știu că totul e în zadar simt în inimă tristețea ce are gust amar….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu