duminică, 6 februarie 2011

Îngerul albastru al sufletului meu...


Când noaptea albastră încet se lasă
Un chip zăresc în noapte...
E îngerul albastru al sufletului meu,
Îmi şopteşte că mă adori.
Şi sper,şi cred,dar iar regret,
Ce nu îmi face bine.
Înger blând al sufletului meu,
Ce albastru tu vei fi mereu.
Îmi cânţi în liniştea nopţii
Sufletul tu mi-l alini,
Ce îmi cânţi de dor.
În noaptea albastră,cu tine dorm
Îngerul meu să te păzească
Cu tine sunt,un vis dulce,
Un vis pierdut în noaptea albastră.
Aş vrea să pot zbura...
Aş vrea să pot alerga...
Aş vrea să te sărut...
Departe eşti de mine acum.
Uitării tu ma-i dat,
Ai ofilit tot ce era mai bun,
Ai şters şi cea mai mică urmă de parfum.
Ai ars un înger albastru,
Îngerul albastru al sufletului meu.
Nu-mi zâmbeşti,nu mă iubeşti...
Am rămas cu amăgiri şi multe vise.
Acum vreau să dau uitării,
Vocea ta,a alinării.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu