marți, 22 februarie 2011

Dansul din vis....

Deschid fereastra ca aerul serii să învăluie camera….Mă aşez în pat cu ochii aţintiţi în tavan…În liniştea serii o muzică în acorduri de pian îmi acoperă camera…Somnul încet mă învăluie şi mă îndeamnă în lumea viselor.Dansăm singuri pe ringul de dans…. luminile sunt umbre ce dansau împreună cu noi. Muzica ne învăluie cu note discrete, acorduri de pian … o strângere de mână, o privire ştrengărească … Zâmbeam a rămas doar  strălucirea din ochii tăi emanând iubire şi căldura mâinilor tale ce mă cuprindeai tandru … îndemnându-mă să păşesc pe ritmul muzicii …Mi-am lasat capul  pe umarul tău pierdută, trupul tău îmi atingea trupul înfierbântat, buzele tale îmi atingeau suav gâtul gol, simţeam că nu-mi pot ghida simţurile …  în suflet mi sa aprins  dorinţa de dragoste … O clipa o lumină străfulgeră în întuneric, muzica nu se mai auzea deloc, se topea în noapte,  dar noi continuam să dansăm, să ne unduim trupurile pătimas. Parfumurile se amestecau, lăsând în urma noastră unul singur …suav, ameţitor … Simţeam răsuflarea ta … tot mai aproape … până când a dispărut în furtul unui sărut dulce …  senzaţia apropierii tale îmi făcea mişcările tot mai lente, aproape inexistente …Dansul încetinea la fel ca muzica …foşnetul rochiei abia se auzea, paşii nostri deveneau tot mai mici, se pierdeau în tăcere.…Ne-am oprit, ne-am privit adânc ne-am îmbrăţişat tandru … Picioarele mele pierdeau contactul cu pământul..…simţeam că plutesc …m-ai luat în brate.…continuând să mă priveşti … Ne-am aşezat  pe o băncută luminată doar de razele lunii …Mâinile tale se plimbau  pe corpul meu dorind să simtă din nou pielea catifelată sub faldurile rochiei foşnitoare, dorind parcă să te convingi că eram într-adevăr acolo cu tine, că eram a ta …Mi-ai dat la o parte buclele ce-mi alunecau pe umeri, ai început să mă săruţi încet pe gât, dorind  să-mi simţi  mai mult parfumul…acelaş parfum pe care-l cunoşti atât de bine … Îţi simţeam buzele fierbinţi atingându-mă uşor, şi-mi reveneau în minte toate zilele de dor, zilele când nu erai lângă mine. Vreau să te strâng în braţe atât de tare încât să nu mai poţi pleca de lângă mine.Deodată a început să plouă cu stropi   mari şi grei … Ploua cu stropi de iubire… M-au trezit zgomotele vântului …  Încercam să-mi amintesc noaptea trecuta …Dar a fost decât un vis…Un vis frumos…  Vântul a trântit cu putere fereastra încă deschisă … nici  n-am tresărit … Zâmbeam…. Îmi era teamă  să mă ridic, chiar  să deschid ochii să nu pierd acel vis frumos….Mi-am afundat capul în pernă ce încă pastra mirosul visului parfumat al tău, în acordurile  suave ale dansului, am adormit la loc.…Fericită …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu