marți, 22 februarie 2011

Parfum de zambile

Zâmbesc usor…Simt un parfum proaspăt…Un parfum suav al zambilelor....O noapte de primăvară…fereastra e larg deschisă, lăsând să intre în cameră adierea caldă şi mireasma florilor de primăvară…În aer pluteşte parfumul zambilelor de sub fereastra mea...Un aer proaspăt ce te, trezeşte la viaţă. Mă întind leneşă între cearceafurile albe, încercând să adorm, iar gândul mă poartă din nou la tine…aş vrea să simt braţele tale în jurul meu, să-ţi simt parfumul amestecându-se cu mirosul primăverii, aş vrea să respirăm împreună aerul curat…să-ţi privesc ochii strălucind în întunericul camerei, să-ţi simt zâmbetul cald, să mă lipesc de tine şi să nu te mai las să pleci de lângă mine niciodată..Să descoperim doar ce este frumos în sufletele noastre…Să îţi umplu inima cu pasiunea inimii mele…să cuprind în inima mea toata pasiunea ta....Iubirea noastra să capete culorile primăverii, iubirea nostră să aibă gustul primăverii .... iubirea noastră să aibă mireasma primăverii …Să simţim în fiecare clipă că trăim într-un paradis al primăverii, o primăvară, calmă, suavă, fără capricii...Să trăim şi să ne bucurăm din plin viaţa cu sufletele pline de iubire ce renaşte primăvara în parfumul florilor....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu