miercuri, 2 februarie 2011

Lipsa ta....


Te aştept cu dor,sufletul să mi-l alini...Gândurile mele sunt îndreptate către tine....Nu te pot scoate din gânduri,din suflet.Îţi simt lipsa atingerilor tale,în toate clipele de iubire.Dorul de tine mă doare...Îmi lipseşti te caut în amintirile prăfuite din inima mea...Umblu prin viaţă rătăcind...Vocea ta a rămas ca un ecou in mintea şi sufletul meu,nopţi nedormite cu gândul la tine ca vei veni.Trupul meu tânjeşte după mângâierea ta,după sărutul tau...Îmi e atât de greu aş vrea să te aud,să îţi vorbesc,să te simt.Mă simt fără cuvinte ca şi când aş privi un cer albastru în gol...Dacă aş putea ţi-aş picta durerea în ritm de melodie cântând la un pian cu acorduri line m-ar sfâşia în mii bucăţele durerea sufletului meu.Sunt singură,rătăcesc prin vise goale fără tine...Ţi-am dăruit iubire,încredere...Şi am primit în schimb durere.Încerc să ating aripile unui înger...un înger pe care-l chem şi nu vrea să îmi fie alături.În privirea mea s-a aşternut furtuna...în suflet un taifun...un ocean fără răsărit şi apus.E gol şi rece...Oare mă vei găsi în întuneric?Mă doare lipsa ta...sufletul mi-e gol.Chipul tău...ce dor mi-e să te sărut.Mi-e dor să te-mbrăţişez!
Plâng...râd...sunt fericită....sunt tristă....e vina ta.Amintirea buzelor tale mă chinuie. Aştept îmbraţişarea ta cu dor şi mi-e sufletul gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu