duminică, 10 octombrie 2010

Octombrie


Am venit cu traistuta mea de ganduri sa va ofer si voua din gandurile mele.Iubesc fiecare anotimp in parte dar toamna este preferata mea anotimpul,melancoliei a gandurilor ce se lasa scrise pe o coala de harie e anotimpul in care ma scufund in placerea lecturii si a scrisului.Iata a venit si luna octombrie in care participam la concertul vantului rece,acompaniat de pasarile ratacite pe cerul innorat.In departare se aude balada soarelui fara vlaga si ne va cuprinde un dor de zilele calduroase,tocmai apuse.In continuare va ofer o poezie de George Toparceanu.Octombrie-a lăsat pe dealuri
Covoare galbene şi roşii.
Trec nouri de argint în valuri
Şi cântă-a dragoste cocoşii.
Mă uit mereu la barometru
Şi mă-nfior când scade-un pic,
Căci sorele e tot mai mic
În diametru.
Dar pe sub cerul cald ca-n mai
Trec zile albe după zile,
Mai nestatornice şi mai
Subtile...
Întârziată fără vreme
Se plimbă
Toamna prin grădini
Cu faldurii hlamidei plin
De crizanteme.
Şi cum abia pluteşte-n mers
Ca o marchiză,
De parcă-ntregul univers
Priveşte-n urmă-i cu surpriză,-
Un liliac nedumerit
De-alura ei de domnişoară
S-angălbenit, s-a zăpăcit
Şi de emoţie-a-nflorit
A doua oară...
George Topârceanu-Octombrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu