marți, 12 octombrie 2010

Pierdută-n ganduri

Pierduta-n ganduri!

Ma simt pierduta cu fiece clipa in care respir...clipa in care ma afund tot mai adanc in bratele tale de teama fiorilor pe care dulcea adiere imi poate trezi simturile.Inchid ochii si respir adanc...din ce mai adanc la fel ca si cum as vrea sa te respir pe tine odata cu aerul care imi umple plamanii in toate unghiurile...simt cum ticaitul inimii mele incepe sa accelereze semn ca aroma pielii tale mi a ajuns in vene, semn ca tu acum hoinaresti pierdut in mine. Timpul in care eu visez si incerc sa ti respir aroma la fel ca un animal care si adulmeca prada mainile tale ma strang la fel de reci si dure ca niste catene,duin ce in ce mai strans...incat plamanii mei explodeaza aroma ta prin miile de pori.Stransoarea devine din ce in ce mai dulce...din ce in ce mai excitanta mai placuta ...buzele isi fac strada spre ale mele descoperind micile portiuni ale gatului descoperite inca.  Si ramanem asa sarutandu-ne si lasandu-ne purtati de dulcele somn al noptilor de vara , inchidem ochii si ne lasam prinsi de vartejul magiei care ne inconjoara visand la buzele noastre care se vor trezi la fel ca acum ....cand totul adoarme...Contopite intr-un dulce sarut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu