sâmbătă, 2 octombrie 2010

Toamna in noapte

Cad frunze ruginii si bate vintul
Cit de frumos e cerul instelat
Intunericul domina iar pamintul
Iar frigul cel sinistru ne-a inspaimintat.
Picaturile de ploaie tot asteapata
Sa-si gaseasca loc pe al meu geam
Plinge toamna lina,tremurata
Asta seara peste al meu neam.
Si negura se lasa peste noapte
Iar luna e in cer aprinsa
Vintul la freasta imi spune soapte
Si undeva in inima tristetea mii atinsa.
Cit de frumoasa este asta noapte
Acesta toamna plina de alinare
Si cindva eu totusi poate
Am s-o las adinc in neuitare.
Aceasta noapte este plina de mister
Plina de tristete si de nemurire
Iar luna scutur din cer
Pe inima o mantie de fericire.
Vintul friguros imi rascoleste
Tot ce-a ramas in mine mai frumos,
Iar toamna neuitata iar imi aminteste
Cit totul e de tris si dureros.
Aceasta noapte e ca o poveste
De parca ingerii danseaza afara
Nimic n-a disparut,magia este
Amintindu-mi clipele de vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu