sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sufletul

Stau si privesc
prin gaura usii
cuvintele care ranesc
apropiindu-se in fisii

15 pastile pentru fericire
si mii de fluturi in negriu
as vrea sa fug de sfintire
si de lumea pictata in azuriu

am sufletul o sita
si amintirile-mi curg
si lumea-i definita
de-o lacrima-n amurg

o lacrima pustie si rece
in noaptea amarita si goala
si veacul,clipa ce trece
se duc si fug intro doara

tu ai fost acel copil
care-mi aducea zimbetul
si fericitzi in ziua de april
paseam pe ghiata sufletului

esti lacrima si zimbetul
pe-al meu obraz
esti tristetea sufletului
plin de haz

in noaptea de cristal
sub ploaia ce cernea
doi fluturi c-un vis final
si-un suflet ce murea

o lume profana
ce chinuie mereu
zgiriind cu pana
durerea sufletului meu

bizar,prea bizar era totul
de ce ma privea insistent mortul
cu lacrimi mari de singe
luna ne priveste si plinge

curgea albastrul singe
din venele-mi taiate
cu-o lacrima neagra ce frige
se-nchie cu zgomot o carte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu